Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 9 februari 2016

Nummer 2 van het.....

....goede doel.

Translation to be found right on this page!
 Nummer 2 is de middelste hier op de foto.
Onderste was de vorige [link]
Bovenste quilt blogje moet ik nog maken.
 De hondjes quilt.
Door de stippeltjes achtergrondstof is niet veel van het quilt werk te zien.
 Bovenste foto nog niet gequilt.
Onderste foto wel gequilt.
Deze quilt iets minder intensief gequilt.
Wel gewisseld van garen, licht om de hondjes heen en in de zijkanten.
Donker grijs in de tussenbies en de vierkantjes.
 Hele leuke achterkant met thee potjes.
Op de achterkant is het quilt werk beter te zien. 
 Voorkant quilt, deze is ± 120 x 160 cm.
Vrijdag nr:3.....moet hoog nodig aan nr:4 beginnen maar Handsome vraagt wat meer aandacht nu van mij.
Hij heeft sinds een week een halve kunstknie, dus loopt veel met krukken.
Kopje vasthouden is er nu even niet bij met twee krukken, laat staan eten koken.
Fijne dag verder

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk Marga! Je gaat lekker hè, met je machientje (nou ... tje ...) Beterschap voor je Handsome

    BeantwoordenVerwijderen