Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

woensdag 9 maart 2016

Poezen genoeg........

......gequilt?
Translation to be found right on this page!
Nee hoor, kom maar op met nog meer poezen die een quilt-steekje nodig hebben.
Hier [link] vertelde ik al dat er nog een poezentop in de tas zat.
Eerste poezenquilt.
Dat deze ook groter was.
Heerlijk om te quilten.
Deze toch een klein beetje anders dan de kleinere versie machinaal gequilt.
Op zo'n achterkant kan je beter zien wat er gequilt is.
Op de voorkant komt de quilt tot leven [vind ik]
Dit is een grote quilt ± 155 cm x 195 cm.
De rand is ook anders dan de andere gedaan.
Mocht je ook een quilttop willen laten doorquilten door mij, stuur mij een mailtje.
Fijne dag verder

1 opmerking:

  1. Helemaal super!!! Enige quilt en prachtig doorgequilt. Je hebt er plezier in, dat is wel duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen