Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

maandag 11 juli 2016

Stitchery en patchwork in ......

....een quilt, hoe quilt je dat machinaal door?

Translation to be found right on this page!
Gelukkig voor mij zaten de klant en ik op dezelfde lijn wat dat betreft.
NIET door de stitchery quilten.
Heerlijk om een quilt zo te mogen quilten.
Wat doen we in dit blok.....
 ...of dit blok.....
 ....of deze.....
 ....soms wat traditioneel quilten...
 ....blijft een leuk effect geven...
......soms wat moderner.
De achterkant stof laat niet echt goed het quiltwerk zien.
Bedankt Y, dat ik je quilt mocht door quilten.
Fijne dag verder
Quilt van een klant.
Maten: ± 100 cm x 145 cm
Machinaal vrije hand gequilt op Bernina Q24
Vulling: 80% katoen x 20% wol
Garen: Superior thread King Tut 100% katoen.

1 opmerking: