Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

zondag 14 augustus 2016

Memory {aandenken} quilt...

....maken.

Translation to be found right on this page!
Deze kant wil ik heel graag op betreffende mijn eigen zaak.
Quilts maken als "aandenken".
Dat kan van alles zijn, geboorte, verjaardag, jubileum, trouwerij, overlijden. 
Natuurlijk ook graag quilts machinaal doorstikken voor andere, zodat de quilt in wording tot leven komt.
De eerste quilt als aandenken is in de maak.
Kreeg wat kleding die van Sjoerd geweest is.
Dan het ontwerpen van de quilt, je kan wel iets in je hoofd hebben maar...
als de kleding die je daarvoor gaat gebruiken niet geschikt is moet je iets anders ontwerpen.
Zoals je ziet rondjes in verschillende maten.
Veel rondjes is veel voorbereidend werk.
Rekbare stof moet eerst verstevigd worden voordat je het kan gebruiken.
Dan zorgen dat alle rondjes echt rondjes worden.
Gebruikte hiervoor dit {link} 
Werkt perfect.
Spelden
Vast zetten...
Klaar.....ze worden niet gequilt de rondjes, wel eromheen zodat ze meer omhoog komen.
Nog niet alles zit vast.
Hoop van de week te kunnen beginnen met het quilten.
Fijne dag verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten