Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 4 oktober 2016

De jongens, nee de ......

...heren of mannen {ze zijn alweer drie jaar}, worden aardig verwend.

Translation to be found right on this page!
Het kussen {foto onder} wordt veel gebruikt door Gandalf, Wolowitz en Bilbo.
Niet erg maar, het houdt wel in dat het vaker gewassen moet worden.
Ook niet erg, maak gewoon een nieuwe sloop voor het kussen.
Simpel, is een kussensloop kopen maar lang niet zo leuk natuurlijk.
Spelen op de Q24 is vele malen leuker.
Nu alleen nog een sloop ervan maken.
Wilt u ook zo'n sloop, klein of groot?
Stuur mij een mailtje met al uw vragen.
Wolowitz is een echte zon liefhebber zoals te zien is op de laatste foto.
Fijne dag verder

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het fantastisch. Jij noemt dat spelen! Als het voor jou spelen is, dan heb je het ook helemaal onder de knie, dat kan niet anders.
    Die heren van jou zijn maar verwend hoor. En dan ook nog zo heerlijk trots in het zonnetje zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wil ik wel zo'n sloop in het rood (kona tomato) en met een garen in een tint donkerder. K ga meteen ff mijn kussens opmeten 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wil ik wel zo'n sloop in het rood (kona tomato) en met een garen in een tint donkerder. K ga meteen ff mijn kussens opmeten 😊

    BeantwoordenVerwijderen