Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 1 november 2016

Tussendoor.........

.......gebeurt er zoveel en zo weinig tijd.

Translation to be found right on this page!
Blok maken voor de Stash Bee 2016 {link}
Heerlijk gemaakt op mijn Singer feather weight uit 1951.
Naadjes zo plat mogelijk.
en klaar is mijn blok.
Nog eentje te gaan, de maand november.
Buiten werken als receptioniste/gastdame bij de VU in Amsterdam,
soms mag ik een handje helpen bij Birdblocks.
Hou ik nog wat tijd over wat ik eigenlijk het leukste vind om te doen.
Quilts doorquilten op mijn longarm Q24 voor andere.
Achterkant, binnenkort hier meer over.
Nu op de machine onderste foto.
Net als bij iedereen zitten er voor mij te weinig uren in één dag of heb ik gewoon veel te doen.
Druk dus, maar wel leuk.
Fijne dag verder

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Je gaat als een speer

    Toch zouden ze hier(bij blogs) ook gewoon een hartje moeten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Je gaat als een speer

    Toch zouden ze hier(bij blogs) ook gewoon een hartje moeten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, allemaal leuk. Maar als je ook nog werkt, moet je wel schipperen met je tijd.

    BeantwoordenVerwijderen