Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

vrijdag 11 augustus 2017

De mini hexagonnen......

...........blijven erg leuk om mee te werken.

Translation, right on this page!

Jammer genoeg kan het project niet meer mee in de trein.
Waarom niet, zou je denken.......is ze te groot?
Het is een mini quiltje, daarom niet te groot maar.........
.....appliqueren in de trein......dat doe ik maar niet.
Het gaat steeds beter {oefening baart kunst...zeggen ze toch} maar ben er nog geen KEI in.
Het word ook nooit iets wat ik graag doe.
Het topje zit al over de helft vast op de achtergrondstof.
Heb er stiekem over lopen denken om een grote quilt met deze maat hexagonnen te maken.
Heb mezelf streng toegesproken, om eerst wat anders af te maken.
Plan is om mijn Scrappy Blue quilt  {link} weer op te pakken.
Fijne dag verder

2 opmerkingen: