Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 22 augustus 2017

Een weekje.....

...te laat.

Translation to be found right on this page!

Via facebook een ruil, ze staat gewoon op de lijst maar wij hadden nog niet geruild.
Nu wel, dank je wel Marjolein.
Had de siggy vorige week al binnen, vandaar te laat.
Probeer er nu twee per maand te ruilen.
De andere dame heeft het nu even te druk, die siggy mag ik begin september ontvangen.
Nu heb ik het ook even druk. 
Voor Joke mag ik haar Camelot-quilt door quilten.
Voor Rebekka haar Deadpool en voor zondag 10 september op de ATT moet er nog een quilt gemaakt worden.
Daarover lees je hier {link} meer over. Hopelijk staat het erop vandaag.
Heb net gekeken {9:15 uur} maar er staat nog niks.
Moest het stukje voor maandag inleveren, dan kon het op het blog.
Wanneer het er nu op komt te staan.....sorry, geen idee. 😕
Het blogje eindig ik met de mooie achterkant stof voor de Camelot van Joke.
Fijne dag verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten