Longarm Quilting service "graag wil ik samen met u, uw mooie quilttop tot een machinaal door mij gequilte quilt maken. Voor alle vragen kunt u mij een mailtje {marpie49@gmail.com} sturen"

dinsdag 8 augustus 2017

Siggy tijd........

....even wachten maar dan heb je er weer twee.

Translation, right on this page!

De eerste is van Veronique, dank je wel.
Het ontvangen van zulke post is zo leuk, echt daar word je blij van.
De tweede is van Marij, dank je wel.
Moest er even op wachten, maar ze had zo'n goed excuus om mij te laten wachten.
Ze is voor de achtste keer OMA geworden.
Nog een keer gefeliciteerd.
Wil je nou ook siggies gaan maken en ruilen/sparen.
Hier (link) kan je alles vinden.
Mijn plan is toch weer om er twee voor de maand augustus te ruilen.
Wie wil?
Vrijdag een blogje over mijn mini hexagonnetjes.
Fijne dag verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten